Ga na op welke plek deze te zien zijn. Waar, waarom en voor wie.

 

Dit is een digitale klok. Alle dagen, maanden, uren, minuten en seconden zie je hier. Dit is volgens mij een screensaver. Kan door iedereen gemaakt worden.

 

Waarom heeft het beeld ‘stopkracht’ volgens jou?

 

Ik vond het een erg leuk idee. Op een hele leuk manier met typografie spelen om de datum en tijd aan te geven.

 

Wat maakt dit beeld speciaal/uniek in vergelijking met soortgelijke beelden?

 

Ik weet niet of dat de uniek is. Maar het idee is gewoon goed. Ik denk wel dat het moeilijk is omdat er zoveel woorden in staan het toch duidelijk te houden. Dit is volgens mij goed gelukt.

 

Waarom werkt iets goed en waarom niet?

 

Dit werkt goed. Tuurlijk is het duidelijker om de datum en de tijd “normaal” uitbeelden.

Plaats een reactie