Ga na op welke plek deze te zien zijn. Waar, waarom en voor wie.

Reclame boorden. De bevolking om duidelijk te maken dat je niet met drank achter het stuur moet stappen.

Waarom heeft het beeld ‘stopkracht’ volgens jou?

De manier waarop de verschillende etiketten van verschillende drank merken een woord vormen. “Skullfracture”. Het leuke is dat je verschillende soorten fonds zijn gebruikt.

Wat maakt dit beeld speciaal/uniek in vergelijking met soortgelijke beelden?

Ik heb het nog nooit gezien. Vind hem erg goed verzonnen. Simpel maar krachtig.

Waarom werkt iets goed en waarom niet?

Misschien is hij niet te serieus. Het gaat om een serieus probleem en is het misschien beter om het met een serieuzere reclame flyer te komen.

Advertisements

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s


%d bloggers liken dit: